1
 

Groep 2A

Welkom op de groepspagina van groep 2A

BERICHTEN

26 feb 2024 - Thema 4: De Supermarkt !

Beste ouders/verzorgers,

 

Wij zijn gestart met thema de Supermarkt. Het thema duurt 5 weken.

De laatste week is de herhalingsweek. 

 

De komende 5 weken komen de volgende doelen aan bod:

week 1: Thema supermarkt bespreken en een boodschappenlijst maken.

week 2: Zuivel afdeling

week 3: Groente en fruit/vlees en vis afdeling

week 4: Zoete producten (koekjes, gebak enz.)

week 5: Potten en blikken

 

Lied: Samen naar de supermarkt

https://www.google.com/search?q=lied+samen+naar+de+winkel&rlz=1C1GCEA_enNL1035NL1035&oq=lied+samen+naar+de+winkel&aqs=chrome..69i57j0i22i30.3406j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8&safe=active&ssui=on#fpstate=ive&vld=cid:6396a3a4,vid:XA0oqPl33_whttps://www.youtube.com/watch?v=H_GAf8Mkb1w

 

Voorbereidend taalontwikkeling:

- Aanbieden letters:

week 1: s van supermarkt

week 2: m van macaroni

week 3: b van banaan

week 4: c van cupcakes

week 5: o van ontbijt

 

- Auditieve analyse en synthese:

http://www.jufjanneke.nl/Project Smakelijk eten/Supermarkt/Auditieve oefeningen supermarkt.pdf

Gesprek:Boodschappenlijst maken. Welke afdelingen zijn er in een supermarkt (vlees, brood, diepvries, groente en fruit, enz). Hoe ziet een verpakking eruit? Wat staat er op een verpakking? (ingredienten). Hoeveel kost het? Afrekenen bij de kassa, betalen met geld (onder 10 euro) of pinpas.

- Interactief voorlezen: verhaalbegrip middels een prentenboek komt nog steeds aan bod. U kunt tijdens het voorlezen de volgende vragen stellen aan uw kind: Over wie gaat het verhaal? Wat gebeurd er in het verhaal? Waar speelt het verhaal zicht af (bos, in een huis)? Is er een probleem? Hoe wordt het probleem opgelost? Hoe loopt het af.

Prentenboek: https://www.youtube.com/watch?v=3a8YxPDZuPU

Boekorientatie: bespreken hoe een boek eruit ziet (kaft, rug, titel)

- Woordkaarten thema supermarkt: https://jufmloes.com/diversen/ 

 

Voorbereidend rekenen:

Geld: munten van 50 eurocent, 1 euro, 2 euro, brief van 5 euro en 10 euro

Tijdsbegrip: gisteren, eergisteren, vandaag, morgen en overmorgen

Splitsen: voorwerpen splitsen tot 10, eerlijk verdelen

Oorzaak en gevolg:Kan gebeurtenissen in de goede volgorde beschrijven, ordenen en uitleggen

Meten: Kan gepast betalen van voorwerpen onder 10 euro met munten van 1 euro.

Bouwen: bouwplaten nabouwen

 

Schrijven/ fijne motoriek:

Wij gaan beginnen met het aanleren van de juiste potloodgreep (houdt het potlood vast met een dynamische driepuntsgreep) en zithouding. 

 

Grote motoriek:

Gooien en vangen: Laat een bal vallen en stuiten en kan de bal weer pakken.

Balanceren: Staat (wiebelend)  langere tijd op één been, zowel links als rechts.

 

Sociaal emotionele ontwikkeling:

Wij zullen aandacht besteden aan de rollen binnen een groep (leider, versterker, pester, slachtoffer, buitenstaander). En elkaar helpen.

 

Spel:

Wij doen rollenspel in de supermarkthoek. Wij gaan leren welke verschillende afdelingen en producten de supermarkt heeft. En wij gaan afrekenen met een kassa. 

 

Bouw en Constructie:

De kinderen maken een supermarkt met verschillende afdelingen en verpakkingen van producten. Een plattegrond van de supermarkt nabouwen. Een winkelwagen maken van lego/rietjes.

 

Engels:

Tijdens de yoga les krijgen de kinderen de les in het Engels. 

 

Seizoenen:

Wij bespreken dat op 21 maart de lente begint. Welke veranderingen zie je dan in de natuur?

 

Wij wensen uw kind veel leerplezier toe!

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta


16 feb 2024 - Spelen in uitdagende hoeken !

Beste ouders/verzorgers,

 

Ondertussen is thema Ziek zijn al afgesloten.
Met uitdagende speelhoeken kunnen jonge kinderen zich spelenderwijs ontwikkelen en leren.
Wij hadden in de klas ook wel verschillende hoeken staan zoals: de thema of de verteltafel, de doktershoek, de apotheek, de behandel- en wachtkamer, de ontdekhoek, de bouwhoek, de knutselhoek.

 

Hierbij de foto's van thema Ziek zijn!

 

Met vriendelijke groet,
Juf Geeta

             


10 jan 2024 - Thema 3: Ik ben ziek

Beste ouders/verzorgers,

 

Wij zijn gestart met thema Ik ben ziek. Het thema duurt 6 weken. 

 

De komende 6 weken komen de volgende doelen aan bod:

week 1: Introductie thema en brainstormen met de kinderen. 

week 2: Themahoek: huisartsenpraktijk/ wachtkamer inrichten.

week 3: Huishoek: dokterskoffer met bijbehorende attributen zoals: de stethoscoop, de bloeddrukmeter, de oorkijker, de pleister, het verband, de thermometer, de spuit.

week 4: Huishoek: een ziekenhoekje met een bed, kruik, thermometer, telefoonnummer van de dokter, EHBO koffer.

week 5: Themahoek: de apotheek inrichten.

week 6: De behandelkamer en afsluiting thema.

 

Dharma

Elke donderdag krijgen de kinderen Dharma les van juf Shradha.

 

Liedjes: Altijd is kortjakje ziek, Ik ben ziek, Hoofd schouder, knie en teen.

 

Versjes: Brrr het is koud, Hatsjie Hatsjoe

 

Voorbereidend taalontwikkeling

Aanbieden letters:

week 1: z van ziek 

week 2: k van koorts

week 3: d van dokter

week 4: w van wachtkamer

week 5: p van pil

week 6: v van valentijn

 

Taal

Auditieve analyse en synthese

Interactief voorlezen: verhaalbegrip middels een prentenboek komt nog steeds aan bod. U kunt tijdens het voorlezen de volgende vragen stellen aan uw kind: Over wie gaat het verhaal? Wat gebeurd er in het verhaal? Waar speelt het verhaal zicht af? Is er een probleem? Hoe wordt het probleem opgelost? Hoe loopt het af. 

Prentenboek: Anna is ziek, Kikker is ziek, Saar naar de dokter, Ik ben ziek.

Boekorientatie: bespreken hoe een boek eruit ziet (kaft, rug, titel)

Woordkaarten: https://jufanja.eu/woordkaarten-thema-ziek-zijn/

 

Voorbereidend rekenen

Tellen en getalbegrip: Kan hoeveelheden tot tenminste 20 vergelijken door het leggen van 1-1 relaties en ordenen.

- Tijdsbegrip: dagen van de week, ochtend, middag, avond, gisteren, eergisteren, vandaag,

morgen en overmorgen.

Meten: Kan lengte vergelijken en ordenen op het oog en meten met een natuurlijke maat.

Meetkunde: Kan van een ruimtelijk bouwwerk een bouwtekening maken.

 

Fijne motoriek

Oefenen met de juiste potloodgreep. Langs een gebogen lijn knippen.

Scheuren en propjes maken met duim en wijsvinger. 

 

Grote motoriek

Gooien en vangen: Vangt een met een boog aangegooide bal.

Rollen: Rolt recht voorover op een schuin vlak tot zit.

Springen: Maakt een loopsprong (afzetten en landen met een voet)

 

Sociaal emotionele ontwikkeling

KIVA: Thema 5 en 6. Pesten, plagen en ruzie. Elkaar de ruimte geven, voor elkaar openstaan, sociaal gedrag, zichzelf en elkaar beter leren kennen.

 

Spel

Speelt een gezamenlijke, interactief thematisch rollenspel. Spreekt met een ander kind af wat ze in een (doe-alsof) spel gaan spelen.

 

Bouw en Constructie

De kinderen bouwen: het skelet met kapla, de wachtkamer of huisartsenpraktijk, de ambulance met

lego´s/knex.

 

Engels

Tijdens de yoga les krijgen de kinderen les in het Engels.

Elke dinsdag krijgen de kinderen yoga les van juf Sara.

 

Wij wensen uw kind veel leerplezier toe!

 

Met vriendelijke groet,

juf Geeta


22 dec 2023 - Spelen in de uitdagende hoeken
 

Beste ouders/verzorgers,

 

De kinderen zijn heel leuk aan het spelen. Ook worden ze gestimuleerd en uitgedaagd in een fantasiespel (rollenspel) en samenspelen.
Spel speelt een heel belangrijke rol in de ontwikkeling van een kleuter.

Doel: 

  • woordenschatontwikkeling vergroten
  • sociaal-emotionele ontwikkeling (samenwerken, samenspelen en samen delen).

 

Op de foto's ziet u dat de kinderen in de verschillende hoeken gezellig aan het spelen/werken zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

  

  

  

  


20 dec 2023 - Kerstdiner

Beste ouders/verzorgers,

 

Wat hadden wij een leuk en gezellig feestje in de klas.

Het was lekker eten, dansen, leuke spelletjes samen doen en nog de fotoshoot van onze groep.

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

  

   


21 nov 2023 - Museumbezoek Beelden aan Zee !
Beste ouders/verzorgers,

 

Vorig week zijn wij naar het museum geweest. De kinderen waren heel betrokken tijdens de les en ook mochten zij bepaalde oefeningen/bewegingen laten zien.

 

Het was een superleuke dag !

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta 

        

 


10 nov 2023 - Divali-viering !

Beste ouders/verzorgers,

 

Vandaag hebben we onze divali-viering gehad.

Het was een gezellig feest met dans, zang en vooral veel lekker eten.

Ik wil vooral de ouders bedanken voor al het lekker eten en drinken.

De leerlingen hebben genoten van het lekker eten.

Fijn dat jullie ons voorzien hebben van alle lekkers!

 

Ik wens u en uw gezin alvast een Subh Divali !

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

      


06 nov 2023 - Het Schoolontbijt !
 

Beste ouders/verzorgers,

 

Vandaag hebben de kinderen op school gezamenlijk ontbeten.

Ook hebben ze hun eigen placemats ingekleurd.

 

Het was heel fijn om samen te ontbijten.

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

    


31 okt 2023 - Halloween !
  

Beste ouders/verzorgers,

 

Vandaag hebben we natuurlijk stil gestaan bij Halloween! We hebben deze dag heel leuk doorgebracht in de klas. En daarnaast hebben we ook nog lekkere cupcakes/koekjes gegeten en een filmpje gekeken.

 

Het was een superleuke dag !

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

   


30 okt 2023 - Thema 2: Naar het bos!

 

Beste ouders/verzorgers,

 

Wij zijn gestart met thema Naar het bos. Het thema duurt 9 weken.

De feestdagen Divali, Sint en Kerst zijn verwerkt binnen dit thema. 

 

De komende 9 weken komen de volgende doelen aan bod:

week 1 en 2: Introductie thema en brainstormen met de kinderen. 

week 3: En boswandeling introduceren in de huishoek met regenlaarzen, regenjas, herfstbladeren, dennenappels. Divali vieren vanuit de huishoek. 

week 4: Themahoek: een bos maken met de kinderen, bomen verven en bosdieren knutselen. 

week 5: Themahoek: boswachter introduceren en rollenspel.

week 6: De boswachter gaat naar de aankomst van Sint. Sint introduceren in de themahoek. 

week 7: De boswachter viert het Sinterklaas feest. 

week 8: De boswachter zet de kerstboom op in de themahoek, samen met de kinderen.

De kinderen nemen kerstballen mee om samen de boom op te tuigen. 

week 9: De boswachter viert Kerst. En herhalingsweek. 

 

Dharma

Elke donderdag krijgen de kinderen Dharma les van een vakdocent.

 

Liedjes: versje van spinnetje, het regent de pannetjes worden nat, sinterklaas liedjes en kerst liedjes.

 

Voorbereidend taalontwikkeling

Aanbieden letters:

week 1: de aangeboden letters herhalen

week 2: d van divali

week 3: h van herfst

week 4: t van tak

week 5: s van sint

week 6: f van feest

week 7: b van boom

week 8: k van kerst

week 9: aangeboden letters herhalen

 

Taal

- Auditieve analyse en synthese:

https://www.jufjanneke.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/10/Auditieve-oefeningen-thema-het-bos.pdf

https://www.jufjanneke.nl/Project Sinterklaas/Auditieve oefeningen Sinterklaas.pdf

https://www.jufjanneke.nl/Project kerst/2009/Auditieve oefeningen en taalspelletjes Thema kerst.pdf

Interactief voorlezen: verhaalbegrip middels een prentenboek komt nog steeds aan bod. U kunt tijdens het voorlezen de volgende vragen stellen aan uw kind: Over wie gaat het verhaal? Wat gebeurd er in het verhaal? Waar speelt het verhaal zicht af (bos, in een huis)? Is er een probleem? Hoe wordt het probleem opgelost? Hoe loopt het af. 

Prentenboek: De blaadjesdief staat centraal

https://www.youtube.com/watch?v=EZKFv-Wh6dI

- Boekorientatie: bespreken hoe een boek eruit ziet (kaft, rug, titel)

Woordkaarten: 

https://www.jufsanne.com/wp-content/uploads/2020/10/JufSanne-herfst-woordkaarten.pdf?x66874

https://inmnsas.files.wordpress.com/2019/11/woordkaartjes-sinterklaas-met-lidwoorden.pdf

https://content.kleuteridee.nl/kerst/Woordkaarten voor kleuters, thema kerst, kleuteridee.nl, free printable.pdf

 

Voorbereidend rekenen

Tellen en getalbegriphoeveelheden inschatten tot 12. Rangtelwoorden tot tiende.

Tijdsbegrip: dagen van de week, ochtend, middag, avond, gisteren, eergisteren, vandaag,

morgen en overmorgen.

Meten: herkent tegenstelling bij geld als duurste/ goedkoopste en gebruikt deze begrippen actief.

Meetkunde: bouwplaat nabouwen. Kent de kleruen rood, blauw, groen, geel, zwart, wit, oranje, paars, roze en grijs. 

 

Fijne motoriek

Oefenen met de juiste potloodgreep. Langs een gebogen lijn knippen.

Scheuren en propjes maken met duim en wijsvinger. 

 

Grote motoriek

Gooien en vangen. Rollen met je hele lichaam.

 

Sociaal emotionele ontwikkeling

Thema 3 en 4. Elkaar de ruimte geven, elkaar helpen, leren omgaan met elkaar en open staan voor ideeën van een ander. Waar ben je trots op?

 

Spel

Boswachter rollenspel in de themahoek staat centraal. 

 

Bouw en Constructie

De kinderen bouwen een bos. 

 

Engels

Tijdens de yoga les krijgen de kinderen les in het Engels.

Elke dinsdag krijgen de kinderen yoga les van een vakdocent.

 

Seizoen herfst

U kunt een boswandeling maken en dennenappels, beukennootjes rapen. Bespreken welke dieren er in het bos wonen. Welke dieren doen een winterslaap? Wat doet een boswachter? Wat is zijn taak? Hoe gaan wij met de natuur om? Hoe belangrijk is de natuur? 

 

Wij wensen uw kind veel leerplezier toe!

 

Met vriendelijke groet,

juf Geeta


13 okt 2023 - Spelen in de uitdagende hoeken !

Beste ouders/verzorgers,

 

De kinderen zijn heel leuk aan het spelen.

 

De kinderen worden gestimuleerd en uitgedaagd in een fantasiespel (rollenspel) en samenspelen.
Spel speelt een heel belangrijke rol in de ontwikkeling van een kleuter.

Doel: 

  • woordenschatontwikkeling vergroten
  • sociaal-emotionele ontwikkeling (samenwerken, samenspelen en samen delen).

Op de foto's ziet u dat de kinderen in de verschillende hoeken gezellig aan het spelen/werken zijn.

 

Super trots op jullie lieve kinderen!

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

        


06 okt 2023 - Kinderboekenweek!
Beste ouders/verzorgers,

 

Start Kinderboekenweek 2023 'Bij mij thuis'

Deze periode zijn er door verschillende mensen in de groep voorgelezen.

 

Wat was het leuk en wat hebben de kinderen goed meegedaan!

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

        

 

 


04 okt 2023 - Dierendag !
 

Beste ouders/verzorgers,

 

Op woensdag 4 oktober wordt er aandacht besteed aan dierendag. 

Ook vertellen ze in de grote kring over hun lievelingsdier en welke geluiden deze dieren maken. Daarnaast bewegen ze ook op enkele dierenliedjes.

 

Super goed gedaan lieve kinderen!

Fijne dierendag !

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta

    

  


04 sep 2023 - Thema Ik ga naar school !
 

 

Beste ouders/verzorgers,

 

Wij gaan starten met thema Ik ga naar school.

Het thema duurt 6 weken. De laatste week is de herhalingsweek. 

 

De komende 6 weken komen de volgende doelen aan bod:

week 1: Introductie thema: Pop uit de huishoek gaat naar school met rugtas (broodtrommel, beker, fruitdoosje)

week 2: Hoe spelen wij in de huishoek met echt materiaal (bestek, borden glazen)?

week 3: Hoe spelen wij in de bouwhoek?

week 4: Hoe spelen wij aan de zandtafel? Wat gebeurd er als je water toevoegd?

week 5: Hoe gebruiken wij ander ontwikkelingsmateriaal? (klei, puzzelen, taal- en rekenontwikkelingsmateriaal)

week 6: Herhalingsweek

 

Dharma

Elke vrijdag krijgen de kinderen Dharma les van een vakdocent. 

 

Lied: dagelijkse liedjes zoals: goedemorgen allemaal, dagen van de week, twee aan twee in de rij, smakelijk eten, dag dag allemaal.

 

Voorbereidend taalontwikkeling

Aanbieden letters:

week 1: w van welkom

week 2: b van blokken

week 3: g van gieter

week 4: z van zeep

week 5: a van appel

week 6: aangeboden letters herhalen

 

- Auditieve analyse en synthese:

http://www.jufjanneke.nl/Project de school/Auditieve taaloefeningen bij het thema school.pdfhttp://www.jufjanneke.nl/Project Smakelijk eten/Supermarkt/Auditieve oefeningen supermarkt.pdf

Gesprek: U kunt thuis samen met uw kind brood beleggen voor in de broodtrommel en een gesprek hierover voeren. Hoe ga je naar school? (bus, auto, lopen, fietsen) Hoe spelen wij met speelgoed thuis? Hoe ruimen wij op?

- Interactief voorlezen: verhaalbegrip middels een prentenboek komt nog steeds aan bod. U kunt tijdens het voorlezen de volgende vragen stellen aan uw kind: Over wie gaat het verhaal? Wat gebeurd er in het verhaal? Waar speelt het verhaal zicht af (bos, in een huis)? Is er een probleem? Hoe wordt het probleem opgelost? Hoe loopt het af.

Prentenboek: https://www.youtube.com/watch?v=OKkKGsjamM8

- Boekorientatie: bespreken hoe een boek eruit ziet (kaft, rug, titel)

- Woordkaarten: https://jufsanne.com/school/grotewoordkaartenschool.pdf

 

Voorbereidend rekenen

- Tellen en getalbegrip: doortellen en terug tellen vanaf verschillende getallen tot 10. Getalsymbolen 0 tot 10 lezen. Telrij tot 20 op kunnen zeggen. 

Tijdsbegrip: dagen van de week, ochtend, middag, avond, gisteren, eergisteren, vandaag, morgen en overmorgen.

Meten: herkent tegenstellingen (kort-lang, dik-dun, zwaar-licht, hoog-laag, meer-minder).

Meetkunde: bouwplaat nabouwen.

 

Fijne motoriek

Kleuren binnen de lijntjes. Juist potloodgreep. Maakt knopen open en dicht. 

 

Grote motoriek

Springen:Maakt een loopsprong (afzetten en landen met 1 voet).

 

Sociaal emotionele ontwikkeling

Introductie KiVa (Rik en zijn vriendjes). Wij gaan verschillende emoties bespreken. 

 

Spel

Wij doen rollenspel in bouwhoek, huishoek en zandtafel.

 

Bouw en Constructie

De kinderen bouwen een schoolgebouw (ingang, concierge kamer, lokalen, schoolplein, gymzaal, verdiepingen).

 

Engels

Tijdens de yoga les krijgen de kinderen de les in het Engels. Elke dinsdag krijgen de kinderen yoga les van een vakdocent.

 

Seizoenen

Wij bespreken dat het zomer is. Hoe zie je dat aan de natuur?

 

Mocht uw kind daar behoefte aan hebben, dan kunt thuis aandacht besteden aan:

- muiswerk

- gynzy

 

Wij wensen uw kind veel leerplezier toe!

 

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta


18 aug 2023 - Welkom !

Beste ouders/verzorgers en lieve kinderen,

 

Van harte welkom op de klassensite van groep 2A.

De zomervakantie is weer voorbij en de kinderen gaan weer naar school.

Wij gaan samen met heel plezier het nieuw schooljaar in.

 

Op de klassensite kunt u belangrijke informatie en groepsactiviteiten vinden.

 

Onze groep telt 14 leerlingen.

9 meisjes en 5 jongens

 

We starten de komende periode met het thema "Welkom"

Dit thema houdt 6 weken aan.

De onderwerpen die aanbod zullen komen zijn:

  • elkaar leren kennen
  • het dagritme
  • samenspelen, delen en werken
  • opruimen na het spelen en werken
  • naar het toilet gaan (handen wassen)
  • de regels en afspraken in de klas en school 
  • in de hoeken spelen
  • buitenspelen/gymmen
  • gebruiken van ontwikkelingsmateriaal

Via de onderstaande link kunnen jullie de woordkaarten van dit thema terugvinden.

 

https://www.jufsanne.com/school/grotewoordkaartenschool.pdf?x33723

       

Lichamelijke opvoeding:

De kinderen krijgen gymnastiek van hun eigen leerkracht.
De gymlessen worden op de maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag verzorgd.
Het is verplicht om gymkleding te dragen: een sportbroek, een T- shirt en gymschoenen met witte zolen.
U kunt de gymspullen maandag meegeven  in een gymtas, voorzien van naam.

Vrijdag nemen de kinderen hun gymtas weer mee naar huis.

 

 

Sewapot:

Elke dinsdag wordt er geld opgehaald voor de "Sewapot".

Kunt u uw kind geld meegeven?

De bijdrage voor de "Sewapot" is vrijwillig!

Eten en drinken:

Kleine pauze: bakje met fruit (voorgesneden) en sap/melk of water.

Grote pauze : brood met beleg en een pakje sap/melk of water.
Bij de kleuters werken wij aan zelfredzaamheid. Uw kind moet zelfstandig kunnen eten en drinken.

 

Speelgoedmiddag:

Op de laatste vrijdag voor een schoolvakantie hebben de kinderen speelgoedmiddag.

De eerst volgende speelgoedmiddag valt op vrijdag 13 oktober 2023.

De kinderen mogen hun eigen speelgoed meenemen.

Denk hierbij aan gezelschapsspellen, zodat meerdere kinderen kunnen meedoen.

Geen pistooltjes, speelgoedmes, huggy wuggy knuffel of computerspelletjes.

Huggy wuggy is een horrorspel, dit is niet bestemd voor jonge kinderen.

Kunt u erop toezien dat uw kind niet teveel speelgoed meeneemt.

Ziekmelding en ophalen:

U kunt uw kind vanaf 07.30 uur telefonisch ziekmelden.

Indien uw kind niet ziekgemeld/afgemeld is, dan registreren wij dat uw kind ongeoorloofd afwezig is.

Ziekmelden/afmelden kan alleen telefonisch.

Als uw kind door iemand anders wordt opgehaald kunt u dit telefonisch doorgeven.

Wij nemen geen berichten of briefjes aan van de kinderen.

Het telefoonnummer van de school is 070-3885961

Preview foto

Parro:

Voor vragen of mededelingen, kunt u contact met mij opnemen via parro.

Alle informatie over thema´s, belangrijke data en andere gang van zaken zal op parro geplaatst worden.

Het is belangrijk dat u regelmatig op parro kijkt.

Met vriendelijke groet,

Juf Geeta